reklama

Ja sa iba pýtam

Ja sa iba pýtam, na pár vecí ktoré ma napadli v súvislosti s voľbami do VÚC.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja sa iba pýtam, nie sú voľby do VÚC iba úlizným gestom od našich politikov, ktorí nám umožnili zvoliť si ďaľšie bábky?

Ja sa iba pýtam, nie sú to bábky o ktorých je počuť iba počas volieb?

Ja sa iba pýtam, načo nám tí ľudia sú?

Ja sa iba pýtam, kde vidíme reálne a nám prospešné výsledky ich práce?

Ja sa iba pýtam, aká je legitimita týchto volieb, pri tak žalostnej volebnej účasti?

Ja sa iba pýtam, je to vina občanov?

Ja sa iba pýtam, neboli by tieto bábky legitímnejšie ak by boli volené parlamentom?

Ja sa iba pýtam, nedali by sa zrušením týchto volieb ušetriť naše peniaze?

Zuzana Ondrejková

Zuzana Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť hlavne nad vecou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu